Kommunikasjonsstrategi

En kommunikasjonsstrategi hjelper deg til riktig satsing på kombinasjoner av tiltak. PR/medieomtale, bli synlig i Google, sosiale medier… Hva skal […]

Learn more
Kommunikasjonsstrategi

Google AdWords

Vil du bli synlig i Google? • Visste du at 88% av nordmenn bruker Internett til å søke informasjon om […]

Learn more
Google AdWords

Plan for sosiale medier

Trenger du hjelp til mål og mening med din satsing i sosiale medier? Med en god plan vet du at […]

Learn more
Plan for sosiale medier

Webanalyse med Google Analytics

Lær mer om hvordan få flere besøkende på nettstedet – og hvordan få dem til å bli kunder • Vil […]

Learn more
Webanalyse med Google Analytics

Effektanalyse av nettkataloger

Annonserer du i nettkataloger? Usikker på hvilken effekt du får? Få klare svar på hvilke som lønner seg. • Har […]

Learn more
Effektanalyse av nettkataloger

PR-rådgivning

Ønsker du medieomtale og lurer på hvordan du skal gå fram? Har du en mulig sak som du tror mediene […]

Learn more
PR-rådgivning

Tekst- og innholdsproduksjon

Trenger du hjelp til artikkelskriving og tekst til brosjyrer eller nettsider? Bruk en erfaren skribent som får fram budskapet ditt. […]

Learn more
Tekst- og innholdsproduksjon

Kurs og foredrag

Trenger du en kurs- eller foredragsholder? Arte et Marte holder skreddersydde kurs og foredrag for din bedrift innen internettmarkedsføring, sosiale […]

Learn more
Kurs og foredrag

Kurs i søkemotoroptimalisering (SEO)

Kom i gang med søkemotoroptimalisering (SEO) (3 t) Bli synlig i Google! Lær det du trenger for å komme i […]

Learn more
Kurs i søkemotoroptimalisering (SEO)

Kva er Google AdWords?

Kva er Google AdWords?

Det er to hovudmåtar å vere synleg i Google på. Den eine er i (det organiske) søkeresultatet, den andre er gjennom annonser. Dette innlegget handlar om å vere synleg i Google gjennom annonser, med annonseverktøyet Google AdWords. Kvar blir annonsene vist? Annonsene blir vist enten over (farga felt), til høgre for eller under (farga felt) søkeresultatet i Google.   Kor synleg er […]

Les mer

Lær merkevarebygging av Stiftelsen Organdonasjon

Lær merkevarebygging av Stiftelsen Organdonasjon

Her får du vite korleis du kan drive merkevarebygging på tvers av kanalane du bruker i kommunikasjonen, og får døme på korleis Stiftelsen Organdonasjon gjer dette. Stiftelsen Organdonasjon vann tittelen Årets Facebook-side 2011. I denne bloggserien tar […]

Les mer

Merkevarebygging for små og mellomstore bedrifter

Merkevarebygging for små og mellomstore bedrifter

Kva er merkevarebygging? Ifølge definisjonen av merkevarebygging handlar det om å tilføre ei merkevare verdiar. Ei merkevare består altså av sjølve produktet pluss eit sett av verdiar i form av assosiasjonar som er knytta til merket. Det […]

Les mer

Facebook-tips: Sett eit klart mål for Facebook-sida og kommuniser det tydeleg

Facebook-tips: Sett eit klart mål for Facebook-sida og kommuniser det tydeleg

Her får du vite korleis du kan bruke både velkomstsida, profilbildet, «Om»-feltet og infosida til å formidle kva du ønsker at brukarane skal gjere på Facebook-sida di. Stiftelsen Organdonasjon vann tittelen Årets Facebook-side 2011. I denne bloggserien […]

Les mer

Dette kan organisasjonar og bedrifter lære av Årets Facebook-side

Dette kan organisasjonar og bedrifter lære av Årets Facebook-side

I går vann Stiftelsen Organdonasjon tittelen Årets Facebook-side, eller Facebook Page of the Year, under Social Media Days. Eg har latt meg inspirere til ein heil ny blogg-serie om kva andre organisasjonar og bedrifter kan lære av […]

Les mer

Arte et Marte fyller 2 år!

Arte et Marte fyller 2 år!

Arte et Marte fyller 2 år i dag, og det er på tide å fortelle litt om korleis det går med babyen, og om barnets utvikling så langt, med tanke på språkutvikling, sosial læring og personlegheit. Arte […]

Les mer

Facebook-tips: Bruk humor – Del 2

Facebook-tips: Bruk humor – Del 2

I ein serie med Facebook- og sosiale medier-tips for bedrifter og organisasjonar har eg no kome til korleis bruke humor for å skape engasjement. I del 1 gav eg eit par enkle døme på humoristiske innlegg – […]

Les mer

Facebook-tips: Bruk humor – Del 1

Facebook-tips: Bruk humor – Del 1

Du har kanskje lese dei tidlegare blogginnlegga Facebook-tips: Slik får du kundane til å snakke om produkta dine og Sosiale medier-tips: Ver aktuell? Her kjem eit nytt innlegg i serien «Facebook-tips», og denne gongen får du døme […]

Les mer

Sosiale medier-tips: Ver aktuell

Sosiale medier-tips: Ver aktuell

Eg har tidlegare skrive om Facebook-tips for korleis få tilhengarane til å snakke om produkta dine, og engasjere seg ved å svare på spørsmål og avstemmingar. For at tilhengarane dine skal bruke tid på å lytte til […]

Les mer

Facebook-tips: Slik får du kundane til å snakke om produkta dine

Facebook-tips: Slik får du kundane til å snakke om produkta dine

Du som har ei Facebook-side for bedrifta di, ønsker at dei som «liker» sida skal vere aktive gjennom å like, kommentere eller dele innlegga dine. På den måten knytter du fansen tettare til deg, innhaldet ditt kan […]

Les mer
!wAle34@lop83s
no